Sug min... !!!

Asså jag kan inte beskriva känslan av att min rumpa blivit totalt misshandlad... asså rallo, stefan och salla.. assså åååååååh vad dom ska få igen! den här lördagen har varit fett rolig men ändå inte! va på fekkenation hos fille och där va alla dom vanliga som jag brukar va med + stefan,ante,rallo,salle o mccarty... inte okej haha :( ante riktigt pungkula! :) orkaaaaaaaaaaaaa asså.. aja nu ska jag vara i deppmode tills min mobil går igång igen.. eftersom att rallo tog den av mig och sen låste stefan den i 1 timme.. sen när jag skulle låsa upp den då äntliiigen.. vad tror ni jag gör då?.. jo jag trycker in fel på koden så de blev 1timme till. FA.. FL... FML.. osvosvosv. fuck de puss
-amanda 
fan vad jag saknar sommaren! :'( 
SAKNAR MITT LÅNGA HÅR GROOOOVT MYCKET OXÅ!!!!!! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0