Baaaack

Tjääääna! Kom precis hem efter att först ha varit i stan med noelia.. Eller aah karlaplan.. Aldrig mer!!!! Fyfan hahah :) nej men sen drog vi hemåt så åkte jag direkt t unkan med becka sen från halv 7 t halv 12 va vi där och chillade :) så missade vi precis bussen så jag, Martin, Foppa, anki, dennis, salle och Jocke gick ner t centrum sen så stog bara jag och Martin och väntade på bussen hahahah awsome! :D dom andra drog väll t pizzan för Jocke fyller 18 om 10min... :)) graaaaattis! Haha även om du inte ser de här (aa) men Aja ska kolla på tv nu ;) orkar inte blogga mer just nu ^^ puss
-Amanda
Hahaha becka söööto körde dans stopp med sig själv eftersom att högtalaren fuckade och pausades av sig själv x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0