Brothers!

Älskar er mer än allt! Jag säger ofta hur mycket jag hatar er och önskar att ni inte fanns och bara vill bort från er.. Men de är bara tomma ord för innerst inne så skulle jag aldrig klara mig fram genom livet utan er vid min sida! Ni har alltid ställt upp för mig! Alltid funnits vid min sida om jag varit ledsen. jag vet att vi ofta bråkar och tjafsar men vad förändrar de? Absolut ingenting! Vi är syskon genom allt! skratt, tårar och blod. Vi har delat allt mycket mer än vad folk vet om! Jag hade varit död nu om jag inte hade haft er! Alla gånger ni hjälp mig och sagt att allt kommer bli bra! Jag vill bara säga tack för allt och för alla fina minnen jag har fått dela med er! Om jag kunde hade jag spolat tillbaka tiden så vi va små igen bara för att få göra om allt med er en gång till! Så himla underbara minnen vi har som jag aldrig någonsin kommer glömma bort. Genom skratt, gråt och blod så kommer jag alltid finnas för er också! Tro vad ni vill men för mig betyder ni mest av allt på denna jord kan ej förklara min kärlek till er även fast vi inte är helsyskon så har ni ändå backat upp mig som om vi vore de! Kääääärlek brööööder! Puussss
Marcus & Martin! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0